W paczce znajdziecie Państwo dokument sprzedaży oraz druk z numerem zlecenia, który w razie zwrotu przesyłki prosimy załączyć wraz ze wzorem odstąpienia od umowy lub formularzem reklamacyjnym.
Zwroty i reklamacje prosimy kierować na adres:
AKLI s.c.
95-200 Szynkielew, Szynkielew 31H
Nie odbieramy paczek za pobraniem.
Przy zwrocie towaru proszę zapoznać się z następującymi uwagami:
- nie odbieramy paczek za pobraniem.
- zwrotu dokonujesz na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.
- ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- nie jest możliwe dokonywanie zwrotów osobiście
- nie zapomnij dołączyć oryginału dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
- termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni od otrzymania zwrotu w magazynie sklepu lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania, w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej, na zasadach obowiązujących w przepisach prawa.
- zwrotowi nie podlegają produkty które są dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte. Nie można zwrócić ich ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym (spółki prawa handlowego tj spółki jawne, partnerskie, komandytowe, z ograniczoną odpowiedzialnością, akcyjne, proste akcyjne i ich warianty) i osobom prowadzącym działalność gospodarczą jeżeli zakup posiada charakter zawodowy.