FAQ

Co to oznacza, że produkt jest niedostępny?

Produkt został wycofany z produkcji i nie mamy możliwości aby go sprowadzić.

Czy dobierane są części po wymiarach, jeśli nie posiadam modelu urządzenia?

Nie mamy możliwości wymiarowania produktów.

Od czego zależy różnica w cenie tych samych produktów podpiętych do jednego modelu?

W ofercie posiadamy produkty od różnych dostawców, stąd różnice w cenach.

Jak zgłosić reklamację lub zwrot towaru?

W formularzu reklamacyjnym, który znajduje się w mailu z zamówieniem. Towar należy odesłać wraz z umieszczonym w paczce formularzem.

Co to jest zamiennik?

Zamiennik to inaczej odpowiednik o takim samym przeznaczeniu i właściwościach, ale produkuje go inna firma.

Z czego wynika różnica w cenie tych samych produktów podpiętych do jednego modelu?

W naszym asortymencie posiadamy produkty od różnych dostawców, stąd różnice w cenach.

Dlaczego przesyłka nie może wyjść dzisiaj?

Wynika to z kwestii logistycznych, części, których nie mamy "na stanie" sprowadzamy z magazynu centralnego.

Jeśli posiadam model urządzenia, jak dobrać części na stronie?

Posłuż się konfiguratorem, który znajduje się na stronie i wpisz swój rodzaj, producenta oraz model urządzenia.

Czy prowadzicie serwis?

Nie prowadzimy serwisu, ale zajrzyj do naszej bazy porad, w której znajdziesz poradniki, instrukcje montażu i naprawy wielu urządzeń.

Jak zachować się w przypadku uszkodzenia towaru?

Jeżeli jest taka możliwość spisz protokół szkody w obecności kuriera, zrób zdjęcia i prześlij nam na maila komplet dokumentów.

Czy udzielacie gwarancji?

Na części zamienne udzielana jest roczna rękojmia. Gwarancja jest dobrowolnym oświadczeniem dotyczącym jakości towaru, które może złożyć przedsiębiorca. Nasz sklep nie udziela gwarancji na sprzedawane produkty. Nie zmienia to jednak Państwa uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady sprzedanej rzeczy.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Napisz do nas!

Skontaktuj się z nami

Pliki cookie i prywatność

Ta strona korzysta z plików cookie