Reklamacje i zwroty

W paczce znajdziecie Państwo dokument sprzedaży oraz druk z numerem zlecenia, który w razie zwrotu przesyłki prosimy załączyć wraz ze wzorem odstąpienia od umowy lub formularzem reklamacyjnym.

Zwroty i reklamacje prosimy kierować na adres:

AKLI s.c.
95-200 Szynkielew, Szynkielew 31H

Nie odbieramy paczek za pobraniem.

Przy zwrocie towaru proszę zapoznać się z następującymi uwagami:

  • nie odbieramy paczek za pobraniem.
  • zwrotu dokonujesz na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.
  • ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  • nie jest możliwe dokonywanie zwrotów osobiście
  • nie zapomnij dołączyć oryginału dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
  • termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni od otrzymania zwrotu w magazynie sklepu lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania, w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej, na zasadach obowiązujących w przepisach prawa.
  • zwrotowi nie podlegają produkty które są dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte. Nie można zwrócić ich ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  • Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym (spółki prawa handlowego tj spółki jawne, partnerskie, komandytowe, z ograniczoną odpowiedzialnością, akcyjne, proste akcyjne i ich warianty) i osobom prowadzącym działalność gospodarczą jeżeli zakup posiada charakter zawodowy.

Pliki cookie i prywatność

Ta strona korzysta z plików cookie